lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

09 marts, 2006

Strøtanker om bloggen

Den her blog opfylder ikke det, jeg havde forhåbninger om. Jeg havde det nu godt på fornemmelsen, men det står alligevel mega-klart nu at jeg ikke kan skrive uhæmmet om alt skraldet i mit hoved. Der er f.eks. ting på arbejdet, der er trælse, men dem vil jeg ikke skrive om, for det vil være at udlevere fortroligheder. På samme måde skriver jeg heller ikke om alt det, man kan snakke med en god ven om i en privatsfære, for dels er ting, der ting, der ikke rager hvem som helst, og dels er der tredieparter der kan føle sig stødt ved det.

Derfor har den her blog manglet den nerve, der var min første tanke, da jeg oprettede den. Den er faktisk gået hen og er blevet overfladisk og kedelig. Og endnu vigtigere, så har bloggen ikke fungeret som det jordstik, en hjerne har brug for ikke at kortslutte. Så jeg tror, der er et kursskifte på vej. Måske vil jeg smide mere pjat i bloggen, eller også vil jeg skrive noget politisk ind imellem. Jeg ved det ikke helt endnu. Det kan være, jeg bare lader det flyde og så ser hvad der sker. Det er nok det sjoveste. Det vigtigste må være at det jeg skriver på en eller anden måde kan klassificeres som skrald. Så er det måske bare et spørgsmål om at jeg skriver tilpas ringe.

5 Kommentarer:

At marts 13, 2006 10:27 AM, Blogger Allan skrev ...

skrald? Hvor? Fin blog :o)

 
At marts 13, 2006 2:16 PM, Blogger ¥z skrev ...

Hæ, Tak, manner! Og i lige måde!!!

 
At marts 15, 2006 2:37 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Fin blog? Hvor?

 
At marts 15, 2006 4:28 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Inden nogen føler sig stødt, jeg mener bare at en losseplads pr. definition jo ikke er fin, men noget værre bras.

 
At april 26, 2006 11:40 PM, Blogger ¥z skrev ...

Fint. Du har fattet meningen med det.

 

Send en kommentar

<< Til startside