lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

21 februar, 2006

Asocialt og socialt

Jeg løb mig jo selv til døde i fredags. Dette medførte at jeg måtte aflyse squashkampen med Jesper - den eneste sociale aftale, jeg havde den weekend. Weekenden gik så i stedet med at komme på benene igen og med de sædvanlige praktiske gøremål + læsning, akvarelmaling og en go' film, jeg lånte på bibleren. Alt sammen dog for mig selv. Det kan være fint nok at være lidt alene indimellem, men sjovere er det altså heller ikke. Som modvægt fyldte jeg denne uges aftener op med aftaler med socialt samvær. Muligvis i en slags desperation. Hæhæ. Det er i den helt modsatte grøft, og det er fedt! For lige nu kan jeg ikke få for meget samvær med mine rigtig gode venner og familien.

Feel free to analyse that.