lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

02 marts, 2006

15-29

Det går helt forrygende med min kondition. Da jeg startede i fitnessrummet på mit arbejde i december fik jeg målt min form til at være "Under middel". Jeg fik indextallet 15. Her et par måneder senere er jeg kommet op på 29, som er middel. "Over middel" starter ved 30. Så jeg er sat'me' stolt! Det er fedt at det kan rykke så meget på så kort tid. Jeg kan også sagtens mærke det. Jeg kan gi' det gas i meget højere grad og i meget længere tid nu det end jeg kunne tilbage i december - uden at blive bims i knoppen af det. Så jeg klør på.

På søndag skal jeg rende med i Havneløbet i Århus. Jeg har i selverkendelse valgt ruten på 5 km, så det går nok. Jeg tror, jeg kommer op i distance hen over sommeren. Og hvem ved - måske bliver jeg rå nok til at tage fat på noget karate igen. Det må tiden vise.