lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

23 februar, 2006

Sten-saks-papir

Min mutter og fatter er ved at flytte lidt rundt på deres møbler. I den forbindelse er der blevet en lækker Art Deco slagbænk til overs, som de skulle have afsat. Min bror ville vildt gerne have den og det ville jeg faktisk også. Det er et rigtig lækkert møbel, der altid har været i vores barndomshjem, og så er det vildt praktisk med sådan et møbel, man kan fylde op med skrammel.

Vi afgjorde vakst hvem af os, der skulle have møblet med et slaw "Sten-saks-papir".

Jeg vandt. :D

4 Kommentarer:

At februar 23, 2006 10:04 AM, Anonymous Anonym skrev ...

Saa meget for det store familie skaenderi. Godt gaaet.

 
At februar 23, 2006 5:02 PM, Anonymous Anonym skrev ...

come on... best out of three

 
At februar 24, 2006 2:39 PM, Blogger ¥z skrev ...

Nu er det vildt nemt at rydde op. Det er bare at åbne låget og kyle alt ned i slagbænken, lukke igen og trampe på låget, til det går i.

På samme måde er det også vildt nemt at vaske op, nu.

 
At februar 24, 2006 3:50 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Saan en vil jeg osse ha!!!

 

Send en kommentar

<< Til startside