lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

26 maj, 2006

Anbefalinger

Bathos 44 er på gaden, og det får på forhånd mine varmeste anbefalinger. Nr. 43 var en rigtig god og let fordøjelig indgang til stoffet, så jeg forventer mig en forlængelse af det i nr. 44.

En anden indgang er en radioudsendelse, hvor Erwin Neutzsky-Wulff medvirkede, der var på P1 for et års tid siden. hør den her.

For nylig slugte jeg iøvrigt (som tidligere omtalt) Adam Hart og sjælemaskinen af samme forfatter/filosof, og det er det bedste skønlitteratur, jeg har læst. Jeg er netop ved at sluge Adam Harts opdagelser, og der ligger flere lignende godbidder på tallerkenen foran mig.

Jeg anbefaler naturligvis også "Det overnaturlige" og "Magi" og "Okkultisme", som er de bøger, der oprindeligt var min indgang, men det er jo næsten underforstået.

2 Kommentarer:

At juni 14, 2006 8:02 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Glad you liked it!

Hilsen ERWIN

 
At juni 30, 2006 11:47 PM, Blogger ¥z skrev ...

Glad you liked that I liked it!

 

Send en kommentar

<< Til startside