lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

16 maj, 2006

1000 DJ sets (or so)

Jeg fandt lige det her link.

Det er dæhlme ikke så dårligt (Jysk underdrivelse, der vil noget(<- Endnu en jysk underdrivelse)). Wau - En jysk underdrielse i anden potens. Det har jeg sgu aldrig set før.

Her kan man finde et lettere legendarisk DJ sæt af Coldcut og en masse andet labert. Jeg glæder mig til at høre følgende igennem:

Coldcut @ solid steel
Dj Shadow Vs PC @ solid steel
Kid Koala Vs PC @ solid steel
Mr Scruff @ solid steel
Dj Vadim jazz Fudge


Go' fordøjelse.

7 Kommentarer:

At maj 17, 2006 11:09 AM, Anonymous Anonym skrev ...

det er sgu ikke helt daarligt. Musik til et godt stykke tid

 
At maj 17, 2006 3:20 PM, Blogger ¥z skrev ...

Yes. Der er godt med revl og krat.

Det kan være en god indgang til at få hørt noget krat, i sin søgen efter revlet.

 
At maj 18, 2006 9:59 AM, Blogger ¥z skrev ...

Den dér med Air er også meget fed.
I en anden grøft og en hel del mere afslappende end alle de der beats.

 
At maj 18, 2006 10:18 AM, Blogger ¥z skrev ...

OK. der var GODT med krat i den. Dolly Parton og sådan noget. :S

 
At maj 18, 2006 10:40 AM, Blogger ¥z skrev ...

Bomb The Bass' set er riiiiigtig godt.

 
At maj 18, 2006 11:16 AM, Blogger ¥z skrev ...

For hæwlen!

Så lige at der er et set af Richard Dorfmeister. (Halvdelen af Kruder & Dorfmeister)

100% revl!

 
At maj 18, 2006 4:05 PM, Blogger ¥z skrev ...

All right.

Den næste CD, jeg køber er med Matmos. Det er da så Crazy at det er fedt!

http://www.brainwashed.com/matmos/

 

Send en kommentar

<< Til startside