lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

12 maj, 2006

Om prominente besøg og pseudonymer

Det har vist sig at når man skriver om navngivne personer på en blog, sker det at denne person finder vej til bloggen. Bloggen indekseres nemlig jævnligt på google, og så er det jo sket at Erwin har kigget forbi. Jeg går ud fra at det var sådan det visit kom i stand. Nu er det så sket igen. Denne gang har min fætter Kristoffer fra Oh no Ono været forbi. Det er vidunderligt at sådan noget sker. Mon Kurt Elling og drengene fra Massive Attack også har været på visit? Haha.

Denne googling er faktisk også årsagen til at jeg skriver her under pseudonymet "Jenz" i stedet for i mit fulde navn. Kort efter min ansættelse i mit nuværende job, var jeg nemlig ude for at en topchef i "boardet" havde googlet, for at finde min portfolio, og han var så stødt på en diskussion i et filosofisk forum, hvor jeg i mit eget navn, havde diskuteret livets mening. Det kunne jeg såmænd godt stå ved - jeg kan stå ved alle mine handlinger - men der er ting, der ikke rager mine arbejdsgivere. De betaler for en ydelse, de får ydelsen, og så er kontrakten opfyldt. Jeg vil gerne kunne være til i min fritid uden at føle jeg risikerer at have deres stålsatte øjne i nakken.