lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

03 maj, 2006

Forår

Så er foråret da kommet godt og grundigt over os. Jeg vil smide noget kluns i den anledning og flintre udendørs. - Væk fra skyggen af den parasol som min lejlighed også udgør.

Torsdag tager jeg på stadion med Jesper og hans far hvor vi vil råbe ad AGF, mens de får bank af Horsens (Jeg har fået fribilletter og øl- og madbiletter gennem arbejdet).

Jeg har Laurits fra fredag, hvor vi tager til koncert nede i byen. Jeg håber, vi kan nå at se Palle Mikkelborg. Jeg er ret vild med den måde hvorpå han håndterer den dæmpede trompet og giver den GODT med rumklang.

Det er efterhånden på tide at Laurits får set Kalø slotsruin. Så der tager vi ud i løbet af weekenden. Måske tager vi noget akvareludstyr med og laver nogle billeder.

Glædeligt forår.

Vejret