lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

06 maj, 2006

Kalø Slotsruin ... Check!

Som annonceret tog jeg Laurits til Kalø Slotsruin i dag. Jeg snakkede med min kollega om det, og han ville gerne med. Han tog sine unger og deres mor med, så vi endte med at være en lille flok. Jeg benyttede mig af lejligheden til at tage nogle halvlumre billeder af Kalø Slotsruin og de tegninger og malerier, mig og Laurits fik lavet derude.

Slotsruin
Klik på billedet for at se et lille billedgalleri.

3 Kommentarer:

At maj 06, 2006 11:56 PM, Blogger ¥z skrev ...

Navigationen til galeriet virker ikke. Knapperne ligger åbenbart i en iframe eller sådan noget, serveren ikke tillader. Jeg kæmper videre i morgen med at finde en server, der virker ordenligt, at ligge det på. :(

 
At maj 07, 2006 10:39 PM, Blogger ¥z skrev ...

Hrmmm ik' så fedt. Det lader til at det gallleri fungerer bedre i explorer end i firefox. Nederen. Jeg havde haft nemmere ved at acceptere det, hvis det havde været omvendt.

 
At maj 14, 2006 11:52 PM, Anonymous Anonym skrev ...

det var da nogle dejlige billeder. du er jo nok klar over at laurits' billeder er lige til kunstnernes efterårsudstilling - lukket censur.

 

Send en kommentar

<< Til startside