lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

12 februar, 2006

Kammerateri

Jeg havde besøg af min "long lost pall", Jesper i går. Det var utroligt hyggeligt. Jeg er ret overvældet over at vi har udviklet os så meget i samme retning i alle de år, som det er tilfældet. Vi har de samme holdninger til stort set alt, hvad vi snakker om. Aktuelt drejede meget af det, snakken gik på i går sig naturligvis om JP's tegninger. Det emne er svært at komme udenom for tiden.
Der er ellers temmelig mange, jeg ikke deler holdninger med på det punkt, hvilket foruroliger mig. Man mærker et kraftigt fordomsfuldt fremmedhad brede sig overalt. Så det var befriende føre en samtale omkring det emne, hvor fremmedhadet ikke var tilstede. Men det vil jeg ikke komme nærmere ind på her, idet dette som tidligere proklameret ikke er en politisk blog. Tingene fletter sig imidlertid sammen, så det er, som det ses her, umuligt ikke at strejfe politiske emner.