lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

15 juni, 2006

Subtil Street Art II

For et par uger siden hængte jeg noget subtil street art op rundt om i Hørning. 11 plakater blev det til. I mellemtiden er der så en journalist, der er hoppet i med begge ben, og nu i dag er der en rimelig stor artikel i gratisavisen Urban om den. Politiet og forsikringsselskabet, der er omtalt hopper ikke i på samme uforbeholdne måde. Det er interessant at se, at en journalist kan være bevidst dum for at kunne få en historie ud af det. Oplaget er på ca. 120.000 aviser. Jeg skal klart ned og se hvor mange interesserede, der er på Viby Torv i aften. Det er ikke sikkert, jeg tør tage billeder, hvis der holder patruljevogne.

Klik på billedet herunder for at læse den hyle-morsomme artikkel:

Subtil Street Art

7 Kommentarer:

At juni 15, 2006 6:29 PM, Anonymous Anonym skrev ...

...saaaaa.... er det dig der har lavet den plakat jens?

 
At juni 15, 2006 6:38 PM, Blogger ¥z skrev ...

Jeg tror, det er ham der Ejnar. Eller måske er det "King of pub".

http://makeashorterlink.com/?P2355284D

Skummelt er det i hvert fald.

 
At juni 15, 2006 11:15 PM, Blogger Kenn Munk skrev ...

fantastisk at se de sedler tryk i avisen!
Du bliver nu efterforsket....

 
At juni 16, 2006 10:42 AM, Blogger ¥z skrev ...

Jeg har tænkt på om den næste plakat, jeg skal sætte op skal være en "Wanted"-plakat med mit billede på.

Anyway. Jeg var nede på Viby torv klokken 22 i går, og der var ikke noget at se. Hverken folk, der havde lagt sig i kø med soveposer eller kampklædte betjente i salatfade eller noget. Lidt skuffende.

 
At juni 16, 2006 10:45 AM, Blogger ¥z skrev ...

Der skal for resten lyde en kæmpestor tak til Lobo, for at have fundet artiklen!

 
At juni 17, 2006 7:36 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Nej hvor godt!!!

 
At juni 19, 2006 11:20 AM, Anonymous Anonym skrev ...

pis med den der journalist, det har skraemt potentielle kunder vaek med al den medie/politi opdaekning af sagen

 

Send en kommentar

<< Til startside