lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

08 juni, 2006

musikmusikmusik

Jeg missede koncerten med Oh no Ono i weekenden, og det var jo rimelig skidt. For at bringe balancen tilbage i universet, har jeg kastet mig ind i en koncertstime i de her dage. I går var jeg således til koncert med Depeche Mode på stadion i Århus. Jeg har aldrig lyttet specielt meget til deres musik, men meget af det var rigtig fedt, og jeg fik danset. Det er sgu lækkert sådan at danse godt og grundigt igennem. Jeg købte billetten billigt på et afbud.

På lørdag er der firmafest, og der kommer også noget live musik af en art, og sidst med ikke mindst tager jeg ind til Århus på søndag og ser Århus Kammerkor opføre Mozarts Requiem og Ave Verum. Jeg glæder mig til at se den bombastiske musik fremført af fire sangere + musikere fra Århus symfoniorkester. Den musik kender jeg en del bedre end Depeche Mode, men det går nok ikke at jeg danser, pifter og synger med, dér.