lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

19 oktober, 2006

Efterår

Jeg har længe elsket efteråret mere end nogen af de andre årstider. Det har til dels noget at gøre med at forfaldet er livsbekræftende på en eller anden måde, og så er det selvfølgelig også noget med nogle personlige minder, der knytter sig til efteråret. Jeg synes i hvert fald at luften virker friskere, og når vejret er flot om efteråret er det virkelig, virkelig flot. Duften af fugtigt græs og æbler holder 100 p. Jeg synes, efteråret skal markeres på en eller anden måde. Det er en undervurderet årstid.

Så her er 11+1 versioner af "Autumn Leaves", som jeg har fisket gennem www.singingfish.com/:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Og så lige en stilfuld banjoversion :D

Singingfish er et index over lovlige filer (gratis smagsprøver), men hvis der på trods af gode intensioner alligevel skulle være noget ulovligt imellem, tager jeg altså ikke ansvaret for det.

2 Kommentarer:

At oktober 19, 2006 10:43 AM, Blogger Allan skrev ...

efteråret er ok. Men sutter alligevel da det betyder sommeren er ovre..så har det lidt ambivalent med hele affæren :(

 
At oktober 19, 2006 1:17 PM, Blogger ¥z skrev ...

Der ville ikke være noget forår, hvis det ikke var for efteråret.

 

Send en kommentar

<< Til startside