lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

13 september, 2006

Det foreløbigt sidste indlæg om krig

Jeg er ved at blive træt af at skrive om de krige, Danmark er med i. Det begynder at blive trivielt. Problemet er der selvfølgelig stadig, om man ignorerer det eller ej. Jeg trænger bare til en pause. Jeg trænger til at skrive om andre ting, der også presser sig på. Jeg trænger til at fylde noget andet i bloggen end det, jeg synes er allermest meningsløst. Den krigsliderlige Helge Adam Møller og hele slænget har altså ikke fået en modstander mindre. Men blot én der nøjes med at tage sig til hovedet i den nærmeste tid.

Som en krølle på halen er her et morsomt link til et stykke klassisk satire over de menneskelige omkostninger, vi er ansvarlige for.

5 Kommentarer:

At september 15, 2006 1:37 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Vores søde nabo(genbo) har været officerskammerat med HAM (gud ved om det er pronominet eller huden)og han kan fortælle artige historier om hans mangel på tæft, social adfærd og troværdighed.

 
At september 15, 2006 2:34 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Quote: "Jeg trænger bare til en pause. Jeg trænger til at skrive om andre ting (end krig)"


YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY.... betyder det at du endelig faar dig en Final Fantasy XI konto nu?

 
At september 15, 2006 6:18 PM, Blogger ¥z skrev ...

NIX!

 
At september 16, 2006 11:54 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Hva?

Det må være en slå fejl, prøv igen...

 
At september 19, 2006 2:01 PM, Blogger ¥z skrev ...

OK, jeg prøver igen:

N I X !

 

Send en kommentar

<< Til startside