lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

07 september, 2006

Gamle toner

Jeg har lige fundet ud af hvilken CD, jeg vil købe som den næste. "Since I left You" af The Avalanches, fra 2001. Jeg er sent ude, men har først lige snust mig frem til den. Jeg må indrømme at det sammensurium af forskelligheder, der tilsammen udgør en mega-laber helhed, rammer mig lige i hjertekulen (eller rettere; hjernen). Det er trods alt sådan jeg anser mig selv for at være sat sammen, og sådan samfundet er opbygget. Hvad enten man vil det eller ej. Det er ret dumt ikke at ville det, for der er sgu ikke så meget at gøre ved det.

6 Kommentarer:

At september 07, 2006 11:16 PM, Anonymous Anonym skrev ...

tak

 
At september 08, 2006 12:30 AM, Blogger ¥z skrev ...

Det var bestemt så lidt :)

De strygere, der er i baggrunden, lige når hende på trommer går i gang i starten har jeg helt sikkert hørt før. Er de fra Lawrence of Arabia, eller fra Gunga Din, eller sådan noget? Er der nogen, der kan hjælpe?

 
At september 08, 2006 12:57 AM, Blogger Kødfar skrev ...

"You're crazy in the coconut" - lol

 
At september 08, 2006 9:18 AM, Blogger ¥z skrev ...

Ja, det er for sjovt og fedt. Der er så mange lækre detaljer i den sang og i videoen. Jeg er også ret vild med den udstoppede kat, der har ædt fuglen i kukuret.

 
At september 18, 2006 11:34 PM, Blogger erland skrev ...

den fik jeg da sørme lige lyst til at tilføje til min ipod - kombineret med en gåtur til/fra uni i morgen burde en fortjent gennemlytning af det fantastiske album være på plads.

 
At oktober 12, 2006 11:23 PM, Anonymous Anonym skrev ...

hvergang jeg ikke kan forstå meningen med det hele spiller jeg bare the avalanches og straks er alt godt

 

Send en kommentar

<< Til startside