lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

01 oktober, 2006

Krims og krams

Her er nogle tegninger, jeg griflede ned i den her uge. På arbejdet har vi haft sådan en uge med en masse foredrag i den store teatersal. Det kom der blandt andet de følgende tegninger ud af (rev dem lige igennem Photoshop og gav dem lidt lys):

MonsterFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

6 Kommentarer:

At oktober 01, 2006 8:59 PM, Blogger ¥z skrev ...

Det er blandt andet mit job at sidde og tegne. Så det ville være ret fantastisk, hvis det skulle få mig fyret. ;)

Ahj, du har da en pointe. Men jeg var nød til at sidde og grifle ind i mellem for at holde mig vågen igennem den uges PowerPoints, hvis indhold kun havde indirekte relevans for mit arbejde.

 
At oktober 01, 2006 9:55 PM, Blogger ¥z skrev ...

PowerPoints er elektroniske præsentationer, der bliver kastet op på et lærred i et halvmørkt rum med en projektor. Lidt ligesom det, der sker i en biograf. Det er så ikke film, man ser, men stikord til det taleren siger. Det er meget sløvende. PowerPoints har aldrig gjort den slags foredrag livligere, de motiverer snarere taleren til ikke at være så engageret idet, taleren føler, der ikke kræves så meget fra ham/hende, når nu der også er en PowerPoint.

http://snipurl.com/2c1k

Man kalder disse præsentationer for PowerPoints, fordi de som oftest bliver lavet i programmet "Microsoft PowerPoint".

 
At oktober 02, 2006 9:49 AM, Blogger Allan skrev ...

ivan: hehe...du blev tørret. I øvigt havde jeg fyret dig på gråt papir hvis du ikke vidste hvad en powerpoint var..velkommen i det nye århundrede..

 
At oktober 02, 2006 12:40 PM, Blogger ¥z skrev ...

Debatten var sjov, men skal vi ikke lige fremover holde os til en eller anden form for netikette?

http://usenet.dk/netikette/

 
At oktober 03, 2006 12:16 AM, Anonymous Anonym skrev ...

nogle af dine kolleger er ret uhyggelige

 
At oktober 03, 2006 2:42 PM, Anonymous Anonym skrev ...

Fede fede tegninger hvis du arbejdede for mig vil jeg give dig en loen forhoejelse

power point er enhver designers bane, det er derfor det ofte refereres til som power pointless

 

Send en kommentar

<< Til startside