lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

03 november, 2006

Set i bakspejlet

I går, da jeg lige var kørt fra arbejde, havnede jeg i en bilkø. Der er noget vejarbejde i nærheden, hvor der er lidt omkørsler og sådan noget, og det giver så denne her prop af biler ved fyraftens-tid. Hvad skal man så lave, mens man sidder der og venter? Der er i grunden mange muligheder. Jeg valgte en af de oplagte ved at høre noget radio slappe lidt af ovenpå arbejdet. Så kiggede jeg på et tidspunkt i bakspejlet.
Bag mig var der en bil med en kvinde bag rattet. Hun havde solbriller på og havde armene ned langs siden. Hun så på samme tid fokuseret anspændt og hengiven ud, mens hele hendes krop rokkede en smule rytmisk. Særligt hendes højre arm arbejdede rokkende, og var det, der fik resten af kroppen til at rokke. Hvad hånden lavede uden for mit synsfelt, ved jeg ikke. Måske var hun i gang et skrabelod. Dit gæt er ligeså godt som mit. Uanset, hvad hun lavede, følte jeg ikke, min blufærdighed blev krænket (læs videre i indlægget "Dyr II").

3 Kommentarer:

At november 03, 2006 12:45 PM, Blogger Allan skrev ...

hun lyttede nok til nik og jay mens hun lavede håndtegn og dansede lidt med ;)

 
At november 03, 2006 5:41 PM, Blogger ¥z skrev ...

Et gæt kunne også være, at hun var DJ, og øvede sig lidt på et lille mobilt turntable, der kan sluttes til en cigarettænder. Så øvede hun måske på et hurtigt rif.

 
At november 04, 2006 5:22 PM, Anonymous Anonym skrev ...

netop idag så jeg en reklame for et håndmassageapparat som kan sluttes direkte til computeren. måske osse til cigartænderen?

 

Send en kommentar

<< Til startside