lossepladsen

Aldeles uden censur - Unleash yourself

01 april, 2006

Politik

Der er gået lang tid uden jeg har været medlem af et politisk parti. Det brænder ellers i mig at få mere indflydelse på samfundet, end den man har gennem de i alt i gennemsnit 25 gange man stemmer til folketings- eller kommunalvalg i løbet af sit liv. Derfor har jeg nu taget skridtet.

Jeg har meldt mig ind i Dansk Folkeparti. Det er det parti, der sørger bedst for Danmark, og det er jo netop dét, det handler om, når vi går til valg her i landet. Det er jo ikke EU-valg, eller verdens-valg, vi går til, vel? Så det må være det mest logiske at støtte et nationalistisk parti i den sammenhæng.

På partiets hjemmeside kan man læse følgende:


Vores grundlag
Det er mig en glæde at præsentere Dansk Folkepartis principprogram af oktober 2002
Den klare linje i principprogrammet er som hidtil vort varme og stærke nationale sindelag.

I Dansk Folkeparti er vi stolte af Danmark; vi elsker vort fædreland, og vi føler en historisk forpligtelse til at værne om landet, folket og den danske arv.

Med denne forpligtelse følger nødvendigheden af et stærkt forsvar samt trygge og sikre grænser. Kun i et frit Danmark kan landet udvikle sig efter folkets vilje.

Med venlig hilsen - Pia Kjærsgaard



Kort og præcist. Det er s'Gu' da noget man kan forholde sig til, frem for de alenlange tekster, man skal læse igennem hos de andre partier. Partigrundlaget tiltaler mig utrolig meget. Specielt det, der står mellem linierne. Det bliver ikke bedre.

2 Kommentarer:

At april 01, 2006 4:07 PM, Anonymous Anonym skrev ...

nu går du vist for vits.

 
At april 04, 2006 11:17 AM, Blogger ¥z skrev ...

Tjek gerne hvilken dato indlægget er skrevet. :D

 

Send en kommentar

<< Til startside